onsdag 10 juli 2019

Äntligen en ledig dag!

Yes om cirkus 30 minuter tar jag min röv och åker hem! Efter en bra natt på jobbet så är den här stackars kroppen trött.
Idag är det dessutom planeringsdag med Magnus och Puddin, vi skall planera toastmasteriet in i minsta detalj. Så det skall bli spännande och kul. 😍 Ser fram emot att utbyta idéer med masterminds. Annars så skall jag försöka vila lite och hitta lite ro.
Måste säga det att sedan jag hittade storytel har mina nätter blivit betydligt lättare, jag älskar egentligen att läsa böcker men jag hinner liksom inte!!! Tiden, den där förbannade tiden! Men med storytel får man lyssna på just böcker! Känns som jag vunnit på lotto!!! Jag är så glad! Så nu har jag ett antal böcker jag läääängtar till att plöja igenom har redan hunnit med 3 eller 4. Glädjen!

Nä nu skall jag nog sätta mig och messa, men ha en strålande dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar