tisdag 30 juli 2019

Jaha

Då smakar kaffet skit, och då vet jag att jag är sjuk.
Vaknade upp med täppt näsa, överdrivet mycket snor, ont i halsen, röda sprängande ögon, och till att må kattpiss.
Kan ju säga så här, jag är inte förvånad, vädret, AC:N samt bristen på sömn och slutligen bli genomsur av regnet i morse. Mår inte alls bra, har nog även feber i kroppen men jag har gett mig fan på att vara närvarande på jobbet, även om det inte kommer bli många knop. Jag har liksom inte ett alternativ. Jag vägrar sjukdagar, jag måste vara här framför allt för arbetet. Stressen över Slussen har väl gjort sitt. Kroppen ballar ur.

Aja, jag får väl försöka köra nyquil i mängder och jag kommer nog sova i vardagsrummet för att inte smitta ner karln.
Håll nu alla tummar och tår att jag kommer kunna närvara på bröllopet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar