måndag 19 maj 2014

Fredagen

så gick jag av och fick sällis till Ica av en bestie, Tessie. Yes, hon skulle handla kattmat och jag mat + Alvedon. Sade precis till henne innan vi klev in, påminn mig om Alvedon!!!! - och själv gick jag och upprepa det ett tag, som sagt, jag glömde köpa skiten *skratt* Efter handlandet så drog var för sig till sin säng och däcka.

Anyway, sov till 16 då Tessie ringde, städa lite innan jag fick besök, var helt slut. Tessie dök upp först, vi kirra bastun, den ska ju stå på värmning 1h innan användning så medan vi vänta så satt vi och drack kaffe. Hjärtat var hos sin mor så han damp ner lite över sju, sedan gled vi ner. Som jag saknat BASTU!!! I love it!! Den kommer användas flitigt av mig i alla fall:) Om det är så att jag ska basta själv så fine, men asså jag är lyrisk!!! Det enda var väl att den inte används på en evighet så dammigt var det ju, men sådant fixa ju jag när vi väl var klara med badandet. Underbart, världens bästa uppfinning. Im so happy :)

Sedan så lagade jag mat till gänget, fick improvisera en aning, men det funka, mätta vart vi. Hjärtat gled till A och vi två tröttmössor stannade hemma. Men vad gjorde det!? För jag hade som sagt Berta-Britta och dricka alkohol på Citodon gör inte jag. Lördagen vart lite urkukad delux, vakna vid 22. Sedan gled Tessie över och vi satt och kukkelura ett bra tag. Idag skulle jag iväg till jobbet igen, men ack så segt det var. Dock så har jag ännu en gång överträffat mig själv, av saker, jag faktiskt har bockat av för året. Jiiiisess, ibland så äger jag på mitt jobb.
Tisdagen är en ledig dag och då bär det faktiskt iväg till BrommaBlocks för att förtidsrösta samt kolla in Vedum Kök. Det blir väl en lugn hemmakväll med pyssel av håret och massor med sömn samt att försöka få någon rätsida över tjänstepaketet. Oh well, in time in time.
Blessed:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar