torsdag 15 maj 2014

Tacka fan för citodon.

Nu vet jag varför jag hade så svåra problem att somna! För det kröp i hela kroppen och jag kände mig bara jävligt skum, ja, varför Jesse? Varför?! Den kommer en gång i månaden, som ett jäkla förbannat brev på posten. Yes, Oh yes, Berta-Britta.
Så nu har man mensvärk från hell  och en fitta som blöder. Livet är bara underbart och fantastiskt.
Strålande humör, livet leker och fåglarna kvittrar! Eh, nä!
Seriöst!! Är det någon gång man skulle ogenerat, iskallt och utan samvetskval kunna ta livet av någon så är det under den här perioden! Shit vilken grym mean machine jag skulle vara! Bästa soldaten ever!
Anyway, jag är en då jävligt glad över att vara ledig i morgon, HÖRDE JAG BASTU!!!!! BADA,BADA BASTU!!!!
Sedan hade jag väl tänkt försöka ta mig iväg att rösta. Lördagen har jag inte ens kommit till det blir va det blir.
Vet dock att jag har garanterat det bästa människorna i mitt liv just nu, så oavsett så kommer denna helg bli aaaaaazom!
Blessed!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar