onsdag 7 maj 2014

Helt slut.

Det var väl ett bra tag sedan jag var aktiv på bloggen, men jiiisess, tiden bara springer iväg! Jag har hunnit och haft ledigt och börjat jobba sedan ledigt och nu skitvecka delux.
Jag har haft skallebank i tre dagar, mindre roande men eftersom jag är envis har jag poppat mig full av Alvedon och migräntabletter, jag vill inte ha en karensdag.
Anyway, igår när jag var klar med allt skit på jobbet så skulle jag sätta mig ner och titta lite webbtv, min käre dator är ju lösenordsskyddat så jag startar skiten som vanligt, skriver in ordet. Tror ni jag kom in på datorn? Eh, Big fucking no no på den! Jag försökte allt, asså jag har ju inte bytt lösenord någonsin, men nä, den ville inte vara med längre. Typiskt mig att få problem. Ja, ja jag satt med en heldel verktyg och systemåterställde skiten, SEN, hör och häpna kunde jag ta mig in i den, jag har backat upp allt så ger den med sig och dör så har jag allt viktigt sparat. *pustar ut* Visserligen har den här skiten, säkert en, snart sex, om inte sju år på nacken, han börjar bli ruskigt trött.

Anyway, what else is new, jag har hunnit med en middag hemma hos hjärtat, utgångar, och haft en jävla massa besök. Det är knappt att man hinner med sig själv numera. Men jag har faktiskt bestämt mig att tagga ner en hel del. I morgon ska jag och mitt hjärtegull Tessie tanthandla, och jag får väl se om jag hittar mig en dator, sedan blir det middag hos henne. Annars så blir det inte mycket mer än så denna veckan eftersom jag själv kommer befinna mig på jobbet mestadels. Måndag kommer Vilma + co och mamma på besök, Tisdagen ska jag befinna mig i Blåsut på arbetsrelaterat tjotafräs. Ett projekt faktiskt jag vart anmäld till så vi får se hur det går. Sedan är det faktiskt bara jobb mer jobb som gäller. Längtar till nästa lediga helg då jag faktiskt ska vara ledig och inte ut på massa skit hit och dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar