tisdag 27 maj 2014

Tisdags morgon

det är kallt, ruskigt kallt, jag har gått och huttrat hela natten. Fy i helvete, det är som värmen blåstes bort på fem röda. *suck*
Helgen var där emot helt fantastisk med värme och sol, ja jag fick faktiskt en liten glimt av den :) Joy!
Lördagen spenderades med att styra upp sig själv och försöka ta sig iväg mot jakan på Mickes 40-års fest.
Det tog sin lilla tid att styra upp sig, jag var helt slut efter veckans jobb och med tanke på sömnbristen var Fröken inte allt för pigg, men iväg kom vi! Det var musik i mängder och varmt, vi bänkade oss rätt snabbt ute på terassen eftersom inne på stället var det 100grader varmt och gick knappt att andas. Vi hade trevligt, tills myggen börja ge sig påminda då tog vi faktisk akt och drog. Kort och gott var det en ruskigt bra kväll, men jag glömde totalt bort att äta mer än frukost så migränen var ett faktum. Söndagen spenderades som sagt liggandes i ett totalt bäcksvart rum.

Måndagskvällen var mossig som fan, var inte alls upplagd för arbete, men skam den som ger sig! Har avklarat min natt och det är bara två ynka nätter kvar på denna vecka tills ledighet, måtte det gå fort.
Anyway, torsdagen så är planen att följa med min ena bästie till sin gaddare, efter det ska vi väl göra ett försök till att dra oss till ankaret och fira bästa Stefan. Jag tror dock inte Fröken kommer bli långvarig och en alkoholfri kväll blir det i alla fall.

Fredagen har jag bokat bastu, så får jag inge medhäng så sitter jag där själv, för det behöver min ack så trasiga kropp. Det är ju massa andra saker som händer som Sthlm Fields osv, men jag har bestämt att ta det extremt lugnt. Sedan så ser det inte så ljust ut på väderhimlen, men allt kan ju hända.

Får se om jag får till en dejt, ja faktiskt, någon som faktiskt är uber intressant. Vi har väl sets till och från som vänner men jag är faktiskt ruskigt intresserad... säger inte mer om den saken, vi får se.

Sedan måste jag bara säga att jag är fett med peppad på att rösta i riksdagsvalet, amen!
Lite skrämmande vad som händer i Europa just nu med alla dessa huliganer till högerextremister som kommer in, men det är tydligen demokrati 4 ya ass.
Oh well, alla har rösträtt och får rösta precis på va fan de känner, men så länge man röstar i alla fall.
Nä nu ska jag skriva inköpslista till veckan för jag behöver matlåda och är så sugen på frukt, asså FRUKT!!! GE MIG!
Bless and over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar