måndag 12 maj 2014

Måndag morgon! Som jag väntat!!! LEDIG!

Nu har jag äntligen betat av 6 nätter, jag avskyr "skitveckan" asså den suger verkligen fet jävla råttröv.
Anyway, söndagsmorgon var ju fantastiskt bra! Said no one ever!
Kommer hem, döds trött, däckar och vaknar efter bara 20 minuter av att heffaklumarna dundrar en våning upp, jag börjar misstänka att det är en hjord av elefanter som springer där uppe. Anyway, det börjades väsnas osv så jag fick enbart tretimmars sömn, gissa vem som var strålande glad när Tessie ringde och väckte mig!? *Ehum* Nja, inte så värst va, men hon är ju för bäst och kom över så tog vi tag i hallen. Nu står det inte femtioelva resväskor och blockerar!!! Hell yeah. Hann dock inte städa nåt alls, mamma och familjen  P kommer ju på besök så det är ju bara att släpa sig upp om några timmar för att börja röja. JOY! Eller inte.
What ever, jag ska langa upp några tavlor i alla fall så det kanske ser ut som att jag bryr mig över sådant:) Längtar till helgen då jag är ledig och har bokat bastutid! YEY ME!!! Annars så är jag medvetslös, lord let me go home!!!!
Jag skulle egentligen berätta om nåt annat också men det har jag glömt tyvärr. Hmmmmm.....
Fick en present på jobbet i alla fall, en handkontroll gjord av choklad, vart helt lyrisk! Asså så fin, men dock simmar den nu runt i min mage. Sedan fick jag besök av Nico, jaaaa och Nichel har flyttat till Bergshamra!!! Asså så kul att se honom, det var år och dagar sedan:) Ja,ja nä nu fungerar inte tankeverksamheten längre. Over and out, let me go home and sleeeeeeep!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar