tisdag 20 maj 2014

Jag

har rätt många dagar jag inte vill lämna min säng,ännu mindre mitt hem och idag var ännu en av dom. Hur gör folk? Alltså, jag är helt kär i min lägenhet, är fortfarande helt lyrisk, och får liksom nypa mig nästintill varenda dag för att liksom fatta (vilket jag förövrigt fortfarande inte gör) att jag faktiskt bor där jag bor!!! Jag älskar mitt hem även med det småskavanker, men jag älskar alltså JAG ÄLSKAR MITT HEM!!!!
Ännu bättre är det ju också att mitt liv berikas av så underbart fantastiska människor, mina älskade vänner!!
Jag är bara så jädrans glad!!! Även om man har skitdåliga dagar så tänker man bara på vänner och lägenheten så blir fan alla saker så triviala och meningslösa. Ah, ja, faktiskt!

Men ibland önskar jag att jag hade ett arbete där jag kunde styra det från mitt hem, så slapp jag lämna min älskade lya. Jag skulle max gå och handla *skratt* Jag vet inte om det är nån honeymoon fase, men ja, jag vill helt enkelt vara hemma. Pyssla hemma. Sova i min älskade säng och på tal om det. Nu har jag haft lite sämst med sömnen i och med stressen och mensvärken men när jag väl sover så vill jag ju i inte gå upp, alls! Jag vill bara fortsätta sova i min helt underbara säng, bästa köpet ever!!! Jag har t o m hittat min nook. OH! Blir helt lyrisk och separationsångesten ännu sämre bara jag tänker på det. VILL HEM!!!!
Och till stressen, jag måste verkligen lära mig hur man taggar ner! Jag har gått runt och funderat på tjänstepaketet och jag tror jag vet på ett ungefär vad jag ska söka, från hjärtat denna gång. Inte praktiskt alls, utan helt enkelt från hjärtat. Lämnade faktiskt papperna hemma idag så jag stressar av, i övermorgon fyller vi i skiten och skickar in, så slipper jag ens tänka på det. Oavsett vad, så har jag i alla fall försökt.
Nä nu ska jag fortsätta min natt om 3h är Fröken dessutom ledig, yey me:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar