lördag 24 juni 2017

Igår

så ringde morsan!
Ja den tanten tar godtid på sig att höra av sig! För det är i princip omöjligt att ringa henne då hon aldrig har någon vettig täckning där hon befinner sig. Anyway, det var i alla fall kul att höra att hon mådde bra och att midsommarfirandet gick bra. Sedan så ska vi väl försöka sammanstråla någon vettig dag då hon är hemma i staden igen. Skönt i alla fall att höra ifrån henne.

Sedan så fick jag sova, sov som en stock, trodde verkligen mina rosenknopps öron drev med mig då det var tyst i kåken, men t o m byggjobbarna hade tat ledigt! Whoooooo!
Har även fått min dos av lax! Oh yes! Lagade lax här om dagen och massor med sallad och laxbitar gör mig helt lyrisk! Så jag är glad, får se om det blir en laxpasta för dagen i dag.

Jag äter så mycket kött så det är löjligt, men när man väl hittar fisk för ett bra pris då jävlar käkar man det tills det växer i käften *skratt*

Vad ska man sammanfatta midsommaren med annars, ja väldigt lugn sådan för min del, tack och lov!
Skitväder deluxx, så jag är rätt nöjd *ler* sover som bäst när det smattrar mot rutan!
Ser fram emot att krypa ner i sängen, oh! Soon my pet soooooon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar