fredag 16 juni 2017

Skrota runt

med en helvetisk nackspärr på jobbet igår, det var fint, said no one ever! Anyway, fick massor med tips av Suss, och det som faktiskt funkade var att sova med fleesefilt dock så vaknade jag av skallebank så det var mindre roande. Dom där två gick nog hand i hand.
Gick upp relativt tidigt för jag hade ett berg av tvätt att ta tag i, och jag lyckades nästan tvätta allt, en maskin kvar! Sedan skrapa jag ihop något som såg ut som en matlåda.

Var inte speciellt peppad på att gå till jobbet med skallebank men sänkte runt 4 liter vatten och massa resorb samt alla vitaminer jag kunde hitta. 2 alvedon senare så började jag känna mig som en människa.

Har skrotat runt här och donat, och vill bara mot sängen just nu. Är helt slut! Vilken vecka!
Jag ska försöka vända dygnet en aning också då vi ska iväg på lördagsmorgonen. Urk, ser verkligen inte fram emot att behöva släpa mig upp mitt i natten, men det ska gå. Så det så!
Funderar faktiskt på att ta en svänga till Synoptik då dom har rea på alla bågar och jag såg ett par sist jag var där som jag verkligen fastnade för, halva priset och jag är hooked!

Vi får se, annars så får jag ta det på lördag då vi en då är vakna så tidigt.
Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska ticka framåt så Benny dyker upp här så kan vi ansöka om en tjänst. Jag ska hjälpa honom med datorn så vi får väl se hur det går.

Om man kanske skulle ta och promenera runt en stund, är i princip fallfärdigt trött. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar