torsdag 1 juni 2017

Oh och den här ELLOS!

 den här låååååånga jävla historien med Ellos. Den ger mig fan gråa hår!
Kortfattat så beställer jag 9 stycken klädplagg 8 av dessa är träningskläder, 1 st klänning.

Jag går och hämtar paketet och den innehåller 4 stycken plagg alla tränings-toppar i olika variationer.
Jag tycker det är lite mystiskt, i och med att 5 stycken fattas, tänker inte mer på det, utan antar att resterande skickas inom kort. Jag väntar och väntar och VÄÄÄÄÄNTAR! Tillslut går jag in på mina sidor och då står det att allt har levererats. EH! NÄÄÄÄÄ! WTF!

Här börjar hela Ellos strulet, jag ringer upp och förklarar saken, kundtjänst informerar mig om att de ska skicka ut sista 5 sakerna. Det går en vecka, inget händer! Kontaktar Ellos via e-post, får ett diffust brev hemskickat. Veckan går, jag ringer upp kundtjänst igen, och personen jag snackar med nästan anklagar mig för stöld! Paketet vägde si och så vid utskicket bla bla bla, ja det skiter jag fullkomligt i då jag enbart fick 4 stycken träningslinnen! Samt så fanns det ingen lapp om beställningen, eller reklam för det brukar dom va pigga på att langa in i paketet, eller reklamationslapp. Nej, påsen var inte uppbruten heller! Aja, i alla fall, jag lyckades städa och slänga den där lappen som kom i posten så nu ska jag få en ny och skicka in.  Och kundtjänsttanten blir jag nästan irriterad på då jag fått så många olika direktiv av andra på kundtjänst, så frågar femtiogånger om det är rätt information jag får!
Känns rätt trist att vänta på massa kläder och få olika direktiv från kundtjänst dessutom. Får jag mina resterande 5 plagg så blir jag glad men jag tror fan inte jag kommer vara en återkommande kund, då jag dessutom anklagades av stöld.
Vad fan tror dom!? Ja jag bröt in mig i Posten och snodde 5 stycken saker och lyckades klistra ihop den hela påsen igen! Asså, just NO!
Irritationen med Ellos är stor just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar