torsdag 29 juni 2017

Sömnproblemen

fortsätter som ett brev på posten, det slipas, det svetsas, det borras, hamras och what not.
Är innerligt trött på det här nu! Jag vill bara kunna sova utan några störningsmoment!
Det börjar ju verkligen också ta ut sin rätt, om inte annat rent kroppsligt så garanterat på humöret. Det påverkar inte bara mig men mina nära och kära. Så jävla störande.

Idag t e x fräste jag till mot Puddin, och jag vet ju att det inte är hans fel, och det är så jävla skevt att straffa någon annan, fast jag bad om ursäkt. Men en då, då går jag runt och har ångest för jag är en surjävla fitta och har ett humör jag knappt kan kontrollera.
Ja menar, det är orättvist mot det verkligen bästa som har någonsin hänt mig!
Samt mot andra, som Elfving, Hjärtat and so on.
Urk, mår seriöst sjukt dåligt av det hela och har konstant ångest över mitt humör hur det påverkar andra, samt att behöva vistas hemma för jag hatar att vara där då det är sådant oljud!

Jag är så trött så jag tappa totalt lusten till allt, jag skulle bara vilja ligga i sängen och kolla på netflix.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar