torsdag 15 juni 2017

Nu är Fröken trött!

Att vara på festival, och att vända dygnet till någon form av "normal tillstånd" tar fan i mig på krafterna! Herre jössessss! Dessutom komma hem och vända dygnet igen och försöka jobba, harva sig fram som en Zombie. Aja, det har ju faktiskt gått, för sysselsättning har det knappast varit brist på! Tvärtom, råttorna dansade på bordet medan jag var borta, det är helt enkelt sådana monsterpass jag fått dra de senaste dygnen så det är snuskigt.
Kom hem igår och däckade i ett nafs, det har dock straffat sig med nackspärr från helvetet, och tack det räckte med blodbadet mellan mina ben! Men ikke!
Ja natten har gått som den har gått, jag har gjort allt men det har ju tagit dubbelt så lång tid i och med all smärta i nacken. *urk*
Anyway, nu tycker jag att jag kan få lite ledigt, ska dessutom vända dygnet på fredag igen *suck* no rest for the wicked! För på lördag ska vi på visning av lägenhet, herre jössessss säger jag bara, jag hoppas innerligt att jag lyckas komma upp. Ibland får man helt enkelt offra sig.

Aja, idag ska jag faktiskt bara tvätta, jag har så mycket tvätt så det är löjligt! Så jag ska försöka beta av en 4 maskiner.
Utöver det så händer det inte så mycket, jag är dödstrött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar