torsdag 22 juni 2017

Lyckades

i alla fall laga god mat igår, nu är jag så förbannat mätt så jag håller på att spricka!
Lagade karré med potatis samt massa grönsaker, mycket gott. :) Ibland kan man.
Nu sitter jag mest och funderar på vad jag ska laga för något i dagarna, men jag tror helt enkelt det blir lax.
Hoppas även på strålande väder i form av regn, det vore faktiskt helt ubersuper kanon! Vi får dock se, jag menar jag grinar inte över om det är uppehåll.

Jag har dessutom hittat Elfvings julklapp så det känns skönt. Babe och jag har kommit fram till att vi köper något jätte/super litet till varandra då det en då kommer dra cash åt andra håll.
Mina glasögon har kommit, eller rättare sagt mina solglasögon, så jag väntar tills de andra också kommer så tar jag två flugor i en smäll.

Sitter mest och funderar hur jag ska hinna med allt som jag har planerat för nästa vecka, det kommer fan bli tajt med tid. Jag ska försöka hinna och klämma in hjärtat också.

Ja det är hektiskt ju nu.

Anyway, jag fick i dag en jättebytta med godis från mina kabelläggare här på station, asså vart innerligt rörd. Dom ska avsluta sitt jobb nu och dra iväg till Centralen, det kommer bli så tomt. *suck*
Aja, det är bara gilla läget.

Jag undrar också vars min beställning när det gäller min uniform tog vägen, 2 gånger har någon annan än mig lyckats kvittera ut mina kläder! Seriöst, jag blir så förbannat trött på kollegor som stjäl ens uniform! 😟😢 och historien med ELLOS fortsätter också, nu har idioterna skickat en räkning för ALLA kläder! Jag är så jävla trött på det här!
Asså man kan tydligen inte lite på någon, för beställer man kläder så blir man anklagad för stöld, ja ELLOS jag har verkligen brytiit mig in på posten och snott alla kläder!!!! *SUCK*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar