onsdag 29 maj 2019

Budapest

Ja, jag och karln tog oss iväg på Mattes 40års fest som tog plats i Budapest. Fantastiskt initiativ av Matte och Anna! Asså, det måste ha vart en av de roligaste resor jag gjort, även om jag hade Berta-Britta och mådde pyton. Jag fick skratta tills jag nästan kissa på mig, och träffa fantastiskt roliga människor. Det var helt klart bara klockrent! Så tacksam över att vi vart inbjudna och fick följa med 💓
Jag tänker inte gå närmare in på resan utöver att jag säger det igen, helt fantastiskt roligt!!
Jag fick även mina Gucci brillor! Tack och lov hade jag Både Anna, Matte och Puddin med mig när vi klev in i butiken! Inte mitt vanliga element där jag går och handlar, men vi fick fantastisk hjälp av personalen och jag var i 7 himlen.

Men utöver det så var resan heeeelt awesome!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar