tisdag 14 maj 2019

Det märks

att man varit borta från sin egna tjänst i ca 1½ vecka för jävlar i min låda vad jag fått jobba! Har seriöst så ont i kroppen så vet inte riktigt vars jag skall ta vägen!
Anyway, förutom en stammis så kom tydligen en drös sådana fram till mig igår och prata, var rätt i chock. Dom undrade vars fan jag varit för tydligen har det varit kaos här! Öppningen av stationen har tydligen inte funkat alls, kollegorna har inte fått upp dörrarna, och skitit och låst upp hissen till gatan, det är ett sjukt stort bostadsområde! Det är ju inte alls ok!
Bad varenda kotte anmäla detta. Seriöst, hur fan kan man inte låsa en dörr eller låsa upp en dörr???? Det har liksom fungerat strålande sedan jag varit här dag 1. Hade det gått åt helvete så skulle jag ha rapporterat detta. Aja, men i alla fall tydligen har mina kollegor inte skött sig helt enkelt, och det kunde jag även se på det lasset av jobb som hamnade i knät på mig. Men det är skönt att vara tillbaka på natten, absolut ingen morgonstress, och jag får sova, jobba i min egna takt. Mindre folk helt enkelt.
Jag hade även en lapp som väntade på mig på jobbet, frosta av frysfacket i kylen. Det var någon idiot som dragit på kylen på full kareta så frysfacket hade en liten springa i sig men det var som ett betongblock av is. Asså blir jag trött eller! Det var fett stressigt så sprang skyttetrafik mellan spärren och kylen, men nu är det gjort. Kan det vara onsdag nu för jag vill vara ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar