tisdag 14 maj 2019

Yes!

Inte nog med att jag har verkligen hittat världens bästa present till Babe! Ni hajar inte!!!! Den är så jävla klippt och skuren för honom så det finns inte, den är gjord för honom! Jag ser fram emot den dagen han får den, jag kommer seriöst att filma hans min!!!! Jag knäcker fan ibland!

Sedan till en annan sak, jag har hittat ett par solglasögon jag måste ha! MÅSTE! Det bästa är att jag inte vill ha dom som solglasögon alls men som ett par glasögon, och asså jag är fan i mig helt kär! Problemet är att det är Gucci och dessa kostar där efter, men vet ni vad, jag är 40-bast och kan jag inte slänga pengar på mig själv och min man så vem fan skall jag spara för? För inte fan ska vi ha några barn! Bilden är lånad av the picture is borrowed from  www.gucci.com/se/en_gb/
I need to have them!!! Save, save, save är ordet! Jag skall ha dessa fantastiska solglasögon om det är det sista jag gör!
Nu jävlar ska jag spara!!! Men ni ser vilka underbara bågar det är!!! Man blir ju bara mer och mer KÄR!!!!
Ah im in love!!!! I want them, i need them!!!! 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar