torsdag 16 maj 2019

En ledig onsdag.

Som spenderades med sömn, sov som en stock! Jag är så glad över att jag hade moppat i tisdags och dragit av det värsta, för jag hade verkligen inte lust att spendera den enda lediga dagen på städning, nu vart det kanske lite av den varan men det var en minut typ.
Det vart en frukost, sedan lite zelda, och häng med Babe! Vi såg på GOT och jag kan inte ens tänka mig att det sista avsnittet kommer på måndag, det gör ont i själen! Seriöst! Inte ok!

Anyway, jag var super nervös måste jag säga, för jag visste att vi skulle ha studiotid, och som sagt jag är superosäker på mig själv, jag har liksom inte pysslat med musik på år och dagar.
1. låten vi sjunger in är verkligen inte min musikstil, jag har alltid sjungit, typ soul, rnb ja helt fel schanger för mig, för det här är rock. nr. 2 man är alltid sin största kritiker. Jag vill ju verkligen inte sabba låten men någon jävla kråksång.
Är dock såååå tacksam över att min man har världens jävla tålamod med mig, i och med att jag är så jävla ringrostig. Jag börjar dock ta för mig lite, men det är babysteps.
Jag trodde dock aldrig att jag skulle våga sjunga för min man, men se på fan vad han kan åstadkomma med! Han kan han! För han är universums bästa.
Och som sagt jag hoppas verkligen inte jag sabbar låten.

Anyway, jag ser fram emot att kunna handla presenten, asså jag är så taggad! det är fan det enda jag tänker på just nu, present till babe! Hans födelsedagspresent. Han fyller ju år i December så det är ett bra tag kvar, men ger tid till att spara och spara och spara cash. För det här mina vänner är ingen billig pinal. Ooooooh jag behöver vinna på lotto!!!!! Men han kommer bli såååååååååååååååååå jävla glad!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar