söndag 5 maj 2019

Fjärde dagen

jag arbetar dag, jag kan konstatera att det inte är min kaffekopp.
Jag är så tacksam över min natt-tjänst så det är löjligt! Jag älskar att arbeta natt, jag är en nattmänniska ut i fingerspetsarna. Jag kan helt enkelt inte förstå hur människor klarar av dagtid.
I morse, eller snarare i natt vaknade jag vid klo. 05.15, seriöst, det är ju bara stört tidigt!
Jag fixar inte denna morgonstress som man har. När jag går upp för mitt nattjobb, så kan jag skrota och vara och bara ta det lugnt, jag har en lång startsträcka.
Ingen stress what so ever.
Nä jag förstår inte att människor frivilligt vill jobba dag.

Annars så ser jag fram emot att åka hem så fort som möjligt så jag kanske kan träffa min man lite. För vi har verkligen gått om varandra. Sedan har vi hunden hemma, vilket är sjukt mysigt. Dock så har hon cancer och är gammal så jag har gråtit i flera dagar för vi har inte mycket tid kvar med henne.
Usch det gör ont.
Jag hade en miljon andra saker att skriva, men nu vart jag så där ledsen igen och orkar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar