lördag 18 maj 2019

Igår

kom jag hem supertidigt, och hängde med babe innan han lade sig och jag fortsatte att spela Zelda till runt halv tolv, detta spelet är det bästa som finns men det är inte bra för min sömn. Inte alls. Så idag är jag på jobbet i vanlig ordning och är helt jävla trasig. Varför lär jag mig inte för!
Jag får inte spela Zelda om jag inte är ledig! Punkt!
Nu har jag lyssnat igenom låten som vi spelar in typ 100 gånger och jag inser att vi får ta om i princip nästintill allt. Jag är inte alls nöjd. Vet att jag kan så mycket bättre, och jag blir bara irriterad och arg nu.
Det är nästintill att jag ber Babe ta bort mina delar så får han sjunga hela låten istället.
Att det skall vara så svårt att köra Rock! Jag har 0% erfarenhet av det, och jag tycker det är tekniskt omöjligt för mig att sjunga rock. Kunde det inte varit en barnvisa, soft kitty warm kitty lite ball of fur......
Är så frustrerad just nu och vill i princip bara grina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar