tisdag 29 april 2014

Det är redan Tisdag.

Tiden bara flyger iväg! I söndags var jag ledig, och planen var att morsan och Kungen skulle komma över på besök, men det vart inte så. Hörde av mig runt 20 på kvällen eftersom jag inte fått ett enda samtal eller mess från vederbörande. Vart irriterad, asså ruskigt irriterad. Hur svårt ska det vara med ett mess, jag bangar, jag kommer inte. Eh, tydligen jävligt svårt.

Anyway, jag styrde upp häng med Tessie, och sedan kom även Heddan och gjorde oss sällskap på Athena. Efter middagen så gled vi upp till mig och hängde, tills Heddan va tvungen att åka hem med hunden, han skulle ju upp sjukligt tidigt så det förstod jag. Jag däremot chilla vidare i min soffa och tog det lugnt. Jag gick väl och lade mig runt sju och vaknade tolvtimmar senare, välbehövligt!

Idag ska jag försöka ta mig upp lite tidigare och uträtta lite ärenden innan helgen, jag går av på Torsdag och tänker inte engagera mig alls i nåt handlande eller sådant liknande så idag ska det fixas, även städas. Ja det var bara det, over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar