onsdag 7 september 2016

En hel natt utan internet

kan faktiskt driva mig till vansinne!
Inte för att jag har något emot kabel/nät grabbarna som var här i natt, men när dom stänger ner all nättrafik samt mobiltrafik så blir jag rätt handikappad!
Nu gick dom däremot här ifrån och lyckan när allt satte igång! Asså, jag är så beroende av nätet så det är löjligt! Lycka!

Anyway, dagens plan va och hänga med Fridalainen, men det blir nog inte så, då jag har haft huvudvärk i flera dagar och är som sagt utarbetad och trött, men allt kan visserligen ändras på den punkten, men tror det blir en lugn, mycket lugn dag för min del.  Måste dessutom uträtta några måsten kom jag på nu *suck*
Nä nu ska jag sitta här och vänta på chefen, att han lova och dyka upp jo ja, men chansen brukar vara minimal när han väl lovar saker. Aja. over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar