torsdag 15 september 2016

Nu kör vi!

Det är lite så just nu, autopiloten på, kör ba kör!
Jag är helt jävla slut idag, men fan den som ger sig! Mina grannar håller på¨att bygga nytt kök, så det låter en del, men det var faktiskt inte det som höll mig vaken i morse.
Nja snarare detta med X och deras påverkan osv.

För min egen del efter det senaste messet av ett av x:en så skrev jag bara, ska det vara på den där nivån kan du lika gärna ta bort mig från allt som heter sociala medier och radera mitt nummer.
Det kom en ursäkt, men den känns liksom inte viktig längre, den känns rätt menlös.
Im done.

Jag tar numera avstånd från allt som heter "drama" och inatt samt i morse kände jag bara att jag backar i 190 i alla försök, till ni vet " can´t we all get a looooong" jag tänker inte forcera något, jag tänker inte gå runt på äggskal eller be om ursäkt för någonting, och om inte människor kommer acceptera mig, Mr eller oss, då är det väl upp till dom. Det är ju snarare att problemet ligger hos individen i sig.

Jag kom bara till den insikten idag, att jag släpper det, jag accepterar, går vidare, det här är inte min strid. Det drar så mycket energi och det är helt enkelt inte värt det. Och det var där jag kunde slappna av och däcka som en stock.

Så idag mår jag faktiskt jätte bra, är på bra humör och ser fram emot att börja riva av :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar