tisdag 6 september 2016

En jävligt bra födelsedag!

Den avslutades på bästa möjliga sätt, att lägga sig bredvid min karl, just där, just då i och för sig alltid när jag ser på honom, så fylls jag bara av lycka!
Jag kan liksom inte beskriva det bättre, det är som man nått toppen av världen och man är så glad och lycklig så man håller på att spricka!
Asså, kan ni haja att jag är förlovad med universums bästa, finaste man!!!!! FATTA! 

Jag är så lycklig så jag vet fan inte vad jag ska göra med mig själv!!!!!! :)
Aaaaanyway tillbaks till dagen........( *FLIN*)
Jag sov som sagt som en stock, sedan vaknade jag till någon gång under dagen att han kryper upp bakom mig, det bästa :)
Mr skulle iväg och jobba och jag vaknade av att magen levde rövare, så ont och så hungrig, så jag klev upp i någon zombie dimma och åt sedan sade jag hej då till Mr som åkte till jobbet, och jag gick och däcka igen. Inte mycket minne av morgonen, trodde först att jag drömt att jag va uppe, men ikke.

Vaknade dock upp utav en sprängande huvudvärk av denna värld! Ville bara skita i allt och lägga mig igen, mådde så jävla dåligt, men det fanns och finns inte riktigt utrymme till att vara hemma. Så fan den som gav sig, jag drack mängder av vatten, tog några alvedon och sedan en stadig frukost följt av en stor balja kaffe.
Någonstans längst kvällen hörde Fridalainen av sig och kom förbi på en kopp kaffe och en bit tårta *ler* Den knäcker by the way! Hur jävla god som helst. Hon hängde kvar en stund och vi snackade lite och sedan drog hon iväg hem och jag ut på pw.
Det är faktiskt ruskigt skönt att det börjar bli svalare, jag gillart skarpt. Bara höstlukten och allt med det är så mysigt. Visst, det är lite tråkigt att det är så mörkt, men men det är en del av årstiden. Vad ska man göra!

Älskar dock hösten, önskar bara jag hade tid och plocka svamp, jag saknar det så in i helvete!
Aja kanske nästa vecka, eller år!
Well, jag är lycklig, jag har finaste mannen i mitt liv så det så!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar