fredag 23 september 2016

Jag återhämta mig från natten.

dock en aning brist på sömn men en då, var så uppe i varv, att t o m vinet satte käppar i hjulen och allt bara vändes emot en. Aja, fan den som ger sig, hade ingen större lust med att gå till jobbet, men då jag låg efter var det bara att ta tag i skiten.

Är dock skittrött och utarbetad, men jag ger mig inte! Det är mycket man inte vill i min ålder, men mycket man SKA!

Såg även fram emot att kunna spara en slant denna månaden men det satte 5 nätters sjukskrivning stopp på, så det blir helt enkelt att leva snålt.
Jag vägrar ge mig! Jag ska lägga upp tvn, samt dom där makapär grejerna till telefonen så fort jag bara orkar. Känns som man aldrig riktigt hinner med saker. Aja, nä nu ska jag försöka lägga lite pussel är helt slut! OVer and oUt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar