onsdag 14 september 2016

Måndagen

vart jag väckt med en Elfving som ropa - det finns kaffe nu! Vaknade med ett ryck och ja jag var helt slut! Hade väl fått sova knappa 5h men vad gjorde det då vi hade en heldag planerad. Vi drog oss till Bromma bolocks för att gå på rusta, coop och rödanäsan. Vi klarade av handlandet rätt snabbt den här gången. Inga speciella ifs and buts. 
vi lyckades komma på menyn också till kvällen var räddad :) 

Jag började väl med maten rätt så snart då jag kom innanför dörren och väl till gratängen skulle ner i formen kom Elfving, det vart en hel del snack och massa vin. Precis vad jag behövde, tänka på något annat än jobbet och bara koppla av. Mr dök upp som yrväder, han var en aning irriterad, för saker hade inte riktigt gått som han velat. Jag förstår frustrationen. 
Han fick också vin och massa mat, sedan vart det snack och någon gång längst natten så rulla Elfving hem, och vi rulla ner i sängen. Mr var så trött, stackaren. Han har verkligen slitit som fan så jag förstod honom, jag stannade uppe ett tag för att dricka massa vatten, käka en macka och sedan orkade jag inte mer, satt och kämpade med att hålla ögonen öppna men det gick inte. 

Längst dagen så vaknade jag av att Mr ligger och skriker en massa samt att han garvar i sömnen, det är rätt roande när han gör dessa saker *skratt*
Sedan så satte mina grannar igång med en jävla massa hamrande och borrande, dom bygger tydligen nytt kök, jipiiiiiii! Min största rädsla var att Mr skulle vakna till eländet, tack och lov att han sov som en stock! Sedan somnade jag också om. 

Igår var man fan inte pigg någonstans men bästa Mr hade köpt jordgubbar och botade baksmällan med det och en massa cola. 
Natten gick smidigt och fick en leverans av arbetskläder samt fylla i alla papper. Så en sak mindre ur måsten. 
Idag kommer inte Benny *suck* han är på någon jobbgrej, jätte störande! Och i morgon kommer inte Elinor, som är jävulskt illa! Usch, jag ogillar när ens fasta och bra kollegor är på något jäkla möte osv. Crap! 
Aja, det får bli som det blir.

Snart ska jag hem och bädda rent i sängen! YEY, nya sängkläder! Ah lycka! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar