måndag 5 september 2016

Så kom Lördagen som ett brev på posten.

Till och börja med gjorde jag en klassisk Jesse, jag har alla klockor på ringning och sover igenom skiten! YEY! Story of my life! Så vart en sen start, mannen i mitt liv kom hem och hämtade mig, tack och lov! Annars hade jag väl inte fått röven ur soffan!
Anyway, var rätt chockad av att inte vara bakis, nada! Elfving söp ju ner mig rätt rejält, men ikke! Va fan i mig helt förvånad!

Så drog jag och Mr till MOS för att kolla in en födelsedagspresent till mamma, sedan släpa jag in Mr till en juvelerare för att mäta ut hans ringstorlek, vi tog min samtidigt. Så skulle vi vidare, men Mr hade ju inte ätit något så vi sprang in på max, medan han hämtar lite mat så spontan googlar jag då ringarna jag kollat in och vips så har dom en affär just där också! Snacka om att jag vart förvånad och rätt nervös. Lägligt, så innan morsans present drar jag in honom till Ringbutiken och vips så råka vi kanske förlova oss si så där :) Ja asså vi kanske gjorde det igår, svårt att hålla koll på då jag har friat och han har friat och vi har friat till varandra kors och tvärs. Asch vi säger helt enkelt att det var igår, söndag så blir det väl bra *flin*

Helt ärligt så vart det inte på något romantiskt sätt, jag är sämst på dessa, men jag kommer kunna öva, försöka, och kanske t o m prestera fram något i framtiden *flin* för det finns ingen jag hellre skämmer bort än Mr och det är faktiskt ingen annan jag vill skämma bort eller dela min tid med, så det så! Det finns ingen annan som Mr och jag känner mig så tacksam, älskad och privilegierad att ha en sådan fantastisk människa, man i mitt liv. Det är liksom bara han, det går inte ens att beskriva, jag har fan i mig aldrig varit så fantastiskt lycklig i mitt liv som nu, sedan han kom in och förgyllde allt i mitt liv.
Han kan sätta guldkant på vilken dag som helst. Sedan den dagen han stampa in i mitt liv, så har inget vart sig likt och det menar jag på det absolut bästa sättet ever! Im i happy! tack vare honom! :)

Vi kanske inte gjorde allt enligt konstens alla regler när det gäller förlovning, men vi är inte som alla andra BARN!
Helt ärligt så skiter jag i vilket, vad människor tänker, visst nu fick mamma ett datum osv. men att det skulle hållas någon middag eller fest var jag heeeeelt ovetande om! Jag är inte riktigt insatt i det här ämnet, och det känns som att jag faktiskt klarar mig, känns lite gammalmodigt, så spara på krutet! Det kommer komma fler tillfällen!
Inte för att jag tycker det är skitsamma, nej fatta mig rätt, jag är så glad så jag spricker, jag skulle kunna skrika ut det för hela världen, att jag har UNIVERSUMS FINASTE OCH BÄSTA MAN i mitt liv, för jag älskar den här mannen!
Kan vi bara få göra lite som vi själva vill? :)

Så nä faktiskt, jag tänker inte ursäkta mig för någonting, det här är fan mannen i mitt liv, och vi GÖR som vi vill, fuck traditioner! Vi skapar egna! Jag älskar honom och sedan får fan människor faktiskt bara deal with it :)

Jag fick även en tidig födelsedagspresent, en trådlös högtalare! Började som sagt gråta som en liten skolflicka men har nog aldrig fått något så fint av någon. På natten så lagade han även mat. Där är en sak till vi nog kommer göra, skämma bort varandra med massa mat *skratt*
Well jag får reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecappa helgen mer för nu måste jag jobba igen! Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar