torsdag 1 september 2016

Stygnen är

borttagna och jag kom upp tack vare 40 väckarklockor och Mr som ringde och väckte mig!
Släpa mig motvilligt iväg, men måste säga att Abrahamsbergsvårdcentral äger! Inte med superfantastisk personal som arbetar i receptionen men distriktssköterskan ÄGER! Inte nog med att hon är sjuktrevlig men ack så kunnig och fenomenal på sitt jobb! Mina stygn är väck!

Sedan släpa jag mig hem, en macka senare gick jag och lade mig, va helt slut! Vakna för sent och alla planer för dagen gick käpp rätt åt helvete! Inte nog med att jag vaknade i blodbad och med mensvärk från denna värld, ja vad säger man, är fan inte road. Skiten började ju lägligt till när jag skulle hem från jobbet, men är i alla fall inte gravid! YEY!
Dock är tårarna inte långt ifrån, för humöret är fan inte att leka med!

Har dock saltgurka hemma, chek!
Godis, check!
Choklad, check!
Våfflor, check!
Mat skiter jag fullkomligt i om jag ska vara helt ärlig.

Jag vet bara inte vad jag ska göra med mig själv, för är uttråkad, men sedan sätter blodbadet käppar i hjulen speciellt värken *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar