söndag 12 mars 2017

Då lider det hela mot sitt slut

om bara 1 h är det hemgång och ett farväl av en tjänst. Har packat ner alla mina saker, lämnat mina nycklar och det är som alla bevis på att jag någonsin jobbat här är bortspolade.

Har haft avsked av ett antal stammisar idag, det har varit kramkalas och ledsamma miner.
Jag vet inte riktigt vad jag ska känna, lite ledsamt är det, men just nu är jag mest avtrubbad. Jag kommer väl fatta det i veckan då jag faktiskt inte skall åka hit längre.

An end and a new begining.

Aja, igår fick jag i alla fall sova, och universums finaste man hade preppat kaffet, så jag behövde bara trycka på play 💗
Hade dock ingen egentlig lust att åka någonstans, att bara ligga i sängen och titta på serier hade varit guld. Men men det blir nog bra.
Man kan inte få allt i min ålder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar