torsdag 16 mars 2017

Urk

Jag är helt slut, jag har inte sovit alls idag, och jag har varit uppe ett drygt ett dygn! Huvudvärk, men det är nog inte det värsta, det är kroppen som värker, jag känner mig som en spagetti med fruktansvärd värk.
Tror det bara rann över, utarbetad, för den träningsvärken jag haft i kroppen och den stressen som legat är fan inte att leka med.
Fick ringa och sjuka mig idag, för jag är en säkerhetsrisk, ja menar jag kan knappt gå rätt! Balansen är helt åt helvete och bara tanken på att somna och ramla ner på spåret lockar ju mig inte alls. Eller bara allmänt inte vara 100% göra massa fel som resulterar i en olycka, nä du tack!

Har legat liksom i soffan eller i sängen och bara inte kunnat sova, ni vet när det bara kryper överallt, liksom under huden och man är så fruktansvärt stressad. Aja, det blir nog bra det här, nu är projekt hålla mig vaken ett tag till, intaget.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar