onsdag 22 mars 2017

Det verkar handla genomgående om min sömn

men nu är jag helt slut och gråtfärdig, utanför mitt sovrumsfönster har grävskopan varit i gång, och idag lika så! Sedan tog jag tag i fibernissarna och förklarade min situation, jag måste få sova, men han titta bara konstigt på mig och talade till mig som jag vore en idiot, nyckel!? 8-17! Rykte på axlarna, sorry!
Jag försökte verkligen kompromissa med karln, men antagligen förstod han inte ett ord jag sade, eller så var han efterbliven, och helt dum i huvudet. Ja, för jag sade sorry, efter klockan 12 öppnar jag inte dörren! Over and out! Jag hajar också att installations nissar arbetar under en viss tid, men för helvete! Kompromiss? Jag jobbar natt! Jag behöver sova, och du betalar inte min lön!

Just nu har dom satt igång, Så jag tror inte jag kommer få sova på hela dagen. Nu sitter jag och undrar om vem jag ska fakturera för utebliven lön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar