torsdag 16 mars 2017

Som sagt

jag har inte uppdaterat på några dagar, har ju flyttat igen (jobbet) men jag trivs faktiskt, det har visserligen gått bara gått några dagar. Jag har fått slita så in i helvete, haft jävulusisk träningsvärk och två skitveckor på raken gör inte mig så glad. Seriöst, 12 nätter på 2 veckor! Jag är helt slut!
Men jag är så jävla tacksam över att arbeta med kunniga människor!
Pete, som är helt fantastisk på det han gör, otroligt, kunnig, professionell o s v, jag kan prisa honom till tusen, men han är extremt duktig och bra på sitt jobb. Sedan har vi grabbarna som jag jobbar med som överraskar mig hela tiden! Ja, jag kan inte säga att jag har valt fel, men fan vad jag har fått slita och det är ingen underdrift! Inte mig emot, jag gillar att styra upp och ställa :)

Det har dock tagit mycket på mig, och jag är nog den mest tacksammaste flickvännen ever, världens, universums bästa pojkvän och hubby to be, har stöttat mig och stått ut med mig!
Samt Elfving, utan alla samtal och det stödet jag har fått, oh! utan det hade jag gått under! Att dom två har orkat! Jeeeesusss, men det tar sig. Ge mig en vecka till så är jag hemma!

Trodde aldrig jag skulle trivas på en knutpunkt igen men back on track, det enda jag saknar är Anders Ö. Såg honom här om dagen men thats it. *hmpf*

Anyway, jag ser fram emot helgen på något konstigt sätt, vad är det för fel på mig? But i do!
Oh läääääängtar efter sweden rock!
Och jag är nyfiken på hur jag kommer ha semester. Time will tell,

Ja som sagt just nu är det fullt ös, mycket nytt och många intryck. Men i like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar