söndag 5 mars 2017

Har verkligen inga

gröna fingrar eller va det nu heter, men har kunnat hålla liv i "Sune" min ampellilja på jobbet och den frodas och växer som aldrig förr. Den har varit levande i snart 8 år! Yey me! Den ska jag ta hem och förhoppningsvis kan jag ge den ett hem den trivs i.

Fredags var jag ute med Bestie och åt, magiskfisk, gös! Asså ni hajar inte! Det var så jävla in i helvetes gott!!!! Herre gud! Nu snackar vi munknullad deluxxxxx, han beställde även in en annan rätt med oxfilé visst den var garanterat också gudomligt god, men om man jämför var garanterat fisken ett ess! Asså jag kan inte släppa hur god den va!!!!!

Efter middagen vart det promenad på söder, ett pitstop på A och sedan hem, jag var helt slut. Jag rasade rätt snabbt i soffan och fick äntligen, nu menar jag också ÄNTLIGEN!!!! spela Zelda!!!!
Bara känslan var ju fantastisk! Sedan kom även Babe och han hade med sig en present, fick världens skönaste linne! My puddin knows me :) I love him!

Vi satt väl och kolla på något och sedan gick vi och lade oss.
Lördagen så vaknade vi runt 19 fick sova, verkligen sova, men samtidigt i min irritation kändes det som varenda minut jag slösat på att sova, kunde jag istället lagt på Mr.
Anyway, vi tog oss upp, och sedan tog vi Grossen, jag bara älskar att handla på kvällarna, en hel butik för oss själva! VA! UUUUUUNDERBART!!!!!
Jag kan inte förklara det bättre, ingen stress, inge folk, inga ungar, nada. Bara vi två med nån enstaka nisse men nästan hela affären för oss själva om man inte räknar med personalen.

Vi kom hem och jag började pyssla, hade egentligen ingen lust men va ju tvungen, mina kläder viker sig inte själv eller tvättar sig själv.
Babe åkte och hämta mat.

Vi åt sedan har vi bara legat och kollat film samt varvat med tv-spel.
Jag borde inte vara ledsen eller deppig, för vi är tillsammans nu, men jag är skräckslagen över den kommande månaden då vi inte har mer än 3 lediga dagar tillsammans. Det kanske låter uberlöijligt, men så fort jag tänker på det så fylls ögonen med tårar, t o m nu. Usch!
Visst jag kommer få bra med cash men vet ni vad, det i jämförelse med tid med Mr så skiter jag i cashen! Jag har fan knappt några den här månaden en då, så att bara ha en dag med Mr och netflix vore the bomb.
Ja jag vet "drama-queen" men jag är fan innerligt "Sad"
Det här med schemabytet var fan inte en bra idé, men vad ska jag göra! 1-2 år tills nästa byte! YEY!
Aja, jag får göra det bästa av situationen.

Well, jag ska försöka vara positiv även om det är svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar