måndag 13 mars 2017

Första passet

på min nya tjänst och jag är helt slut, vilket grispass, men vet ni vad! Om 1 vecka så kommer det vara ordning på torpet! Så det så!
Fick även börja 1 h tidigare igår för det hade kört ihop sig totalt. Inte mig emot, cash is King.

Dagen började dock bättre en när den slutade, Babe kom till jobbet och lämnade världens smarrigaste matlåda, sedan så fick jag massa hångel *ler* Han kom även förbi när han hade slutat, så mycket, mycket bra start på dagen!

Sedan när jag väl stängde så börja det dala ner åt. Inget material, det var så skitigt, och smutsigt överallt så började nästan gråta, jag jobbar grundligt. Men, men det kommer gå bättre. Det har jag gett mig fan på! Denna vecka, sedan är det ordning.
Snart ska jag försöka ta mig hem, köpa lite grädde på vägen och försöka laga lite mat till veckan, det behövs.
Nä ha en strålande vecka! Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar