fredag 24 mars 2017

Min blivande man

är bara universums bästa!
Inte nog med att han skänker mig glädje i massor, men han räddar mig ständigt!
Han åker hem till mig på sin lediga dag och tar över helvetet med fibernissarna, sätter mig i en Uber och jag får åka hem till honom och sova! Say what!

Asså han är min klippa! Att han sedan lagar den bästa hamburgaren jag någonsin ätit till frukost och fixar kaffe, ja jag kan säga att jag grinat rätt bra över det här. Jag har verkligen inte ens ord som beskriver hur tacksam jag är att han finns i mitt liv, och hur jävla underbar han är! Nä Ord blir rätt banala när det kommer till Hubby 💗
Fuck, i fucking love you!
Universums finaste man! Min blivande man!!!! Kan ni fatta!!! Nu börjar jag grina igen!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar