måndag 6 mars 2017

Det här med att vara vuxen

va!? Jag tror inte riktigt jag kommer någonsin växa upp ordentligt och bli så där riktigt vuxen, faktiskt.
Inte riktigt min grej, jag älskar alla små löjliga saker så som tv-spel, sällskapsspel, spel över lag, prylar, leksaker osv. Barnasinne och allt annat stört löjligt och barnsligt!
Jag kommer nog vara en evig tonåring som en viss person alltid kalla mig, men det är helt fantastiskt!
Jag kommer alltid ha svårt att gå upp på morgonen oavsett vilken tid det är på dygnet, och jag drar mig för måsten. Det är dock helt okej, det tar sin tid!

Jag har väl några vuxenpoäng, men det får fan räcka, och vet ni vad!? I fucking love it!
Sedan att jag faktiskt har äran och är privilegierad att ha en så underbar man i mitt liv som är lika barnslig som en själv är ju bara fantastiskt.
Samma lika med mina vänner, ni kickar ass by the way!

Jag kan vara en aning bitter *skratt* hatisk och allmänt cynisk men fan vad jag älskar mitt liv!
Visst det är inte alltid dans på rosor, men det är mitt och jag har så mycket kärlek och glädje och är så innerligt tacksam för dessa människor som gör livet värt att leva! Och det är inte alltid lätt, med att vara jag, men vet ni vad! Det gör inte så mycket! För jag är rätt ids med mig själv, förutom runt Berta-Britta! Sade jag att den tog slut idag! Freeeeeeedom!!!!!

Im happy!
Denna vecka är igång kickad, och jag är relativt trött redan, men det är p g a allt borrande i kåken, trodde seriöst att mina grannar var klara med köket men vi är tydligen inne på vecka 5.
Skitsamma, nån gång måste dom också bli klara! Nu ska jag sätta mig och kolla veckans flygblad på grossen, ica och hemköp. Hoppas ni får en bra start på veckan! Over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar