onsdag 1 mars 2017

Fuck!

Gårdagen var fan i mig helt fucking kanon!
Även om planerna gick lite som det gick, tanken var ju att vi skulle till Grossen, starta tidigt och Pita skulle komma över på middag.
Ah, jag kan ju säga att jag var imponerad att jag ens trilla ur sängen! Vi kom iväg och handla i Brommaplan, vi hade skippat tanken på någon finmiddag, för klockan var toksent! Så springer Elfving till fiskdisken och köper musslor!!!! VA!!!!!!
Asså ibland va! Då överraskar hon mig, eller rätt ofta!  Men middagen vart inställd för Pita för det var sent! Vi kom väl hem runt en halv eller nio, något där emellan. Sedan började vi fixa med maten och som sagt vi åt en supersen middag runt 23. Jo tack!

Frida hörde också av sig på fejan och vips 20 minuter senare sitter hon hemma med oss och tar sig ett glasvin. Mycket trevligt.
Även Babe rullade över och vi satt och snackade natten lång, runt 5 nån gång så drog Frida, Elfving försvann nån timma innan.
Jag och Babe sexa till det och lika bra var ju det, för runt 12 på morgonen känner jag bara att fy i helvete va ont jag har och att jag måste på muggen. Blodbad längst benen. YEY!

Jag avskyr smärta, så dagen har varit allt annat än bra. Nu längtar jag bara efter min säng och ett glas cola för apparaten här på jobbet fungerar som vanligt inte alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar