onsdag 29 augusti 2018

Dagen slutade med ett

samtal från försäkringskassan, du kommer inte få något utbetalt. Eh, okej, dom har ändrat det fram och tillbaks, och jag undrar bara hur fan dom skall ha det? Fast jag kan inte skälla på handläggaren för hon har faktiskt varit allt annat än värdelös. Hon tog sitt arbete på allvar, även om hon kanske var ny i fältet, men hon följde verkligen upp allt och sådana personer har jag all respekt för, även om det klingar tomt i kassan och på kontot. Det går ingen nöd på mig, vill jag ta av mina besparingar får jag göra det, men det är att cashen är låsta i några dagar och sådant orkar jag inte hålla på med!
Tacka fan för kreditkort, för min lön täckte precis alla räkningar, det är inte speciellt billigt att vara sjukskriven. Eh nä.
Ja, ja jag överlever.
Sedan fick jag sova i sängen i dag, helt själv, och det kantades men mardrömmar från hell, kommer inte ihåg ett piss, men vaknade upp ett flertal gånger i ren skär panik. Fick väl en då sova någorlunda hyfsat. Var dock inte pigg när klockan ringde kvart i fem, halsa i mig en koppkaffe sedan var det bara att dra iväg till stötsvågsbehandlingen. Var jag inte vaken innan, så gjorde smärtan att jag vaknade till ordentligt.
Det skall inte vara skönt, men jösses så jag längtar efter en fungerande fot! Det går framåt, men just att det tar tid gör mig vansinnig, för jag har och äger absolut 0% tålamod.
Har en natt kvar just nu, och jag undrar hur i helvete det skall gå för jag är så trött! Med ilska så klart! Ha ha 😆
Läääääängtar tills i morgon för då blir det 50 minuters massage! Asså jag kommer ligga där och njuta som en tjock stor korv! Sedan blir det nog en middag inne i staden, om inte så blir det någon form av föda som vi köper med hem. Måste en då hålla på att vända dygnet i morron, och jag är inte allt för road. Ja, ja en ledig helg! Tack och lov!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar