måndag 20 augusti 2018

När

man springer hemifrån i all hast och måste kontrollera att man har byxor på sig, ja då är man förbannat trött!
Somnade allt för sent igen, men hade grannens hund som satt och ylade i kåken, och det gick bara inte.
Det ringde på dörren runt 19, jag slänger på mig kläder och går upp och öppnar, måste sett ut som en zombie. Men byxorna ut och in, och dessutom åt fel håll, så tvättlappen sitter i naveln, tröjan ut och in och bettskena i käften. Det som kom ur käften var ju också en massa svordomar och felsägningar, bad om ursäkt men tror faktiskt grannen skämdes för jag tror seriöst att hon trodde hon hade väckt mig.
Ja det går nog till historieböckerna, den där efterblivna grannen med kläderna ut och in! Jössesss.
Aja, jag får hoppas att arbetspasset blir bättre än den här början på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar