tisdag 7 augusti 2018

Får

Ständigt, frågan om va jag önskar mig i födelsedagspresent, vet ni hur frustrerande det är när man knappt kommer på något!?
Smink fungerar ju nästan alltid, och Sigma och Morphe borstar kan jag faktiskt önska mig. Men nu har jag köpt så mycket smink så jag vet inte. Urk!

Hade jag haft högar med cash hade jag köpt saker själv, jag är ingen vidare på att ta emot presenter om jag skall vara ärlig.
Man kan ju faktiskt inte önska sig vad som helst, tänkte på bidrag till en Rawbike, men lägga 20 + tusen på en cykel är bara fel i min värld!

Men vad behöver jag? Absolut ingenting, jag snackade med Elfving om det här, och det jag önskar mig mest är en fungerande fot/vara frisk och gå ner 15 kilo i vikt som jag faktiskt gått upp. Men det är ju knappast något man kan få.

Man kanske skall bara be om ett bidrag till en tatuering, det är ju faktiskt något som alltid fungerar.
Cava, prosecco ja det fungerar visserligen alltid.
Samt döskalle saker, så som smycken osv. Men smycken är också skitsvårt då man har en viss smak, morsan t e x har ju inte hajat att man köper silversmycken till mig, hon envisas med guld.
Kläder är ingen idé då jag gått upp för mycket i vikt!
Men olika produkter innehållande kaffe, eller bara kaffe helt enkelt.
Asch jag är helt enkelt sämst på att önska mig saker.
Nä nu orkar jag inte mer, nu skall jag köpa saker på Apotea. Bilden är för övrigt lånad av RAWBIKE.se
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar