onsdag 15 augusti 2018

I måndags

gick jag av, och hade tänkt spendera min lediga dag med att åka till Phine, men det vart naturligtvis inget med den saken då fittan började blöda och faktum va att jag hade så ont så det var löjligt, grät mig själv till sömns.
Hela dagen var bara allmänt ett stort blodbad, jag blödde igenom allt, sedan som om inte det vore nog så fick jag tvätta fåtölj-klädseln för ja, det var Japans-flagga deluxxx.
Idag har humöret varit extra svart. Inte alls road och inte alls någon lust.
Jag käkar mina smärtstillande som knappt verkar och är allmänt hatisk. Ser dock fram emot helgen, ledigt och jag får mysa med min man.
Han är det absolut bästa, absolut finaste som finns och som har hänt mig. Han är bara helt enkelt bäst. Universums bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar