fredag 10 augusti 2018

Litar för övrigt inte på

väderprognosera för fem öre, det skulle bli regn på fredag och nu säger det något helt annat, jag blir vansinnig! Jag vill ha mildare väder, gärna med regn. Jag orkar inte mer värme!
Det är stört varmt ute i biljetthallen om nätterna, men resten av stationen går bra, men måste ju tyvärr vistas just i biljetthallen, och när det t o m rinner svett från armar och ben är det fan illa!
Nu har jag förövrigt gjort en jävla inbjudan till 40års fest, vi får se vad fan det blir av skiten, om det ens kommer en person. Orkar helt enkelt inte göra något avancerat och är så förbannat off för att fira skiten. Men det får bli begravningskänsla.

I Onsdags var jag ledig och den spenderades med att baka en tårta, den vart helt ok, vet att jag kan bättre, men i 30 + grader är det inte det lättaste att montera och bygga en tårta, allt smälter!
Anyway den gick i alla fall att äta, och Frida fick även en bit då hon kom förbi en snabbis när hon hade slutat. Trevligt.

Annars händer det inte så mycket saker, jag har skitvecka så det innebär jobb i helgen, så no fun for me, nästa vecka skall jag förhoppningsvis till Phine skall bli intressant att se hur hon bor.


Usch, tappade fan stinget nu helt. Fan för firande och skit 😒

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar