onsdag 29 augusti 2018

I Tisdags

Vart det fan inte många timmar sömn! Nope, somnade låååångt efter klo.13 eller var den t o m 14. Fuck it! Anyway, sov allt för lite, toklite, tur va det att man varit vaken för att laga matlåda på morgonen samt inväntat att klockan skulle slå 10 så jag kunde ringa försäkringskassan. Sagt och gjort.
Jag vaknade dock av universums hetaste man som slingrade sig runt mig och väckte mig med massa mys och pussar, en mycket bra början på dagen oavsett sömn.
Sedan släpade jag mig motvilligt upp ur sängen mot en panna kaffe och ett packet som stod och väntade på mig. Mitt smink hade kommit!! 😁

Snacka om att vara i sjunde himmeln! Ah, jag har inga ord!
Sigma, Morpheborstar samt paletter, stilaögonskugga och vilket jävla pigment!!!!! Herrejösses!!!  
Happy! Hade dock ingen lust att dra mig till arbetet för där väntade förnyandet av kassa-certifikatet, jupp klarar man inte den en gång om året så får du helt enkelt inte jobba. Jag gjorde skiten, klarade av det, så nu får jag jobba i ett år igen! Whooooo! 
Ogillar dock prov, får alltid prestationsångest, ont i magen samt börjar tvivla på mig själv. Är ju min största kritiker så fan om man inte får fullpott då blir jag sur! Typiskt Jesse beteende. 
Annars så är det stötvågsbehandling idag, är inte alls road över att vakna skittidigt, men fan den som ger sig, har två återstående tider att leka med och hoppas att det ger med sig med dessa. Torsdag är det massage och kanske bestie. Fredag skall vi dessutom iväg och gjuta sulor åt mig, så jag hoppas, hoppas, hoppas att det är nog med smärta för i år! Läääängtar efter helgen!!! Helst nyss! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar