måndag 6 augusti 2018

När

man slutar och skall handla och glömmer en vital sak som bröd och fil! Den känslan!
Tack och lov hade jag lite bröd kvar idag, men en då.
Skall köpa fil i morgon om jag orkar. Försöker leva så mycket det går på bär och fil, för det är så snällt mot magen.
Vaknade idag rätt bryskt av mig själv, insåg att det var bara att sätta igång att dammsuga, så dammigt inne i sovrummet, bytte även sängkläder, hängde tvätt, plockade undan saker, tömde diskmaskinen, och efter några timmar kunde jag duscha och slutligen äta frukost vid 21. Helt slut! Idag var det skönt, jag älskar när temperaturen pekar ner åt, dock så såg jag prognosen för kommande dagar, horvarmt! Not happy!

Aja, nu är det så mycket på jobbet så jag tror jag spyr lite i munnen, så mycket fackliga saker och arbetsrelaterade händelser och jag känner bara, jag vill inte vara med just nu! Men det är mycket man vill och mycket man ska! Jag borde även ta och plugga på lite saker då mitt certifikat för kassan går ut nästa vecka. Aja, när jag hinner helt enkelt.

I morgon skall jag iväg på stötvågsbehandling igen, ser inte fram emot smärtan alls, men att det blir bättre, stort JA på den.
Längtar lite till helgen, för då skall det tydligen bli lite mer ostadigt väder, och det gillar ju jag!
Skall även försöka trolla lite i köket på onsdag för vi behöver matlådor. Något gott.
Får se om det blir någon SPA-dag hos Phine, hur fan skall man hinna och orka allt när man alltid jobbar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar