tisdag 28 augusti 2018

Pussy Pounding!

Det är så jag kan beskriva känslan när jag vaknade upp i Måndags. Var t o m så öm i mina nedre regioner att sätta sig ner vart ett jävla projekt, men så worth it!
Fan vi måste helt enkelt bli bättre på att ligga med varandra, varför skall man behöva gå om sin partner för? och varför skall vi jobba?! Bah, dessa påhitt! 😁

Söndagen var en ledig dag, var förövrigt helt sänkt efter veckans arbete, noll sömn på det innebar en medvetslös Jesse. Jag hade dock lovat att vara ute i Nacka och fira Frida, så det fanns inga ursäkter (även om jag tänkte på ett flertal) upp och hoppa, in i duschen, halsa kaffe och försök till att se representabel ut. Iväg i ilfart till Liljeholmen och var så pass tidig att jag hann handla lite citroner osv. Jag först på plats, ja den ni! Sedan kom hjärtat och Tina och vi drog oss mot födelsedagsfirande.

Frida fick ett presentkort och en flaska rosé, sedan trilla ett och antal nära och kära in. Mycket trevligt. Vi fick mat, tacos, väldigt tacksam frukost för min del, sedan vart det cards against humanity och en massa snack, samt skratt. Vid 22 rycket drog vi oss smått in till A, Tina skulle egentligen hem, men valde att joina oss en stund innan hon åkte hem för kvällen. Resten kom också, med enbart 15 mellanrum fast de åkte kommunalt. Jag är fan imponerad!
Det vart firande även av Kotten. Vid tolv snåret började även andra trilla in och det vart sjuktmycket skratt samt trevligt häng. Frida drog sig hem men vi andra höll oss kvar, och det var verkligen trevligt att vara utanför jobbet samt sina egna fyra väggar.
Vi tog oss även hem kommunalt, vi hade världens timing vid fridhemsplan, bara springa över gatan till våran nattbuss och sedan var vi hemma på nolltid.
En mycket mycket bra söndag måste jag säga. Jag hoppas Frida hade kul också för vi fira ju faktiskt henne i efterskott 😊
Nu har jag kortvecka och ser framemot massagen på Torsdagen, jag behöver det, sedan blir det nog lite middag med bestie och hem. För fredagen skall det gjutas sulor.
Lördagen blir en heldag med bestie nr 2, mat och dibbe!
Annars så får vi se vad som händer, allt eller inget kan hända. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar