lördag 8 september 2018

Det var som sagt en skitvecka vi var på.

Men Onsdagen var helt magisk. Jag kom hem på morgonkvisten och möttes av ett hav av presenter. Så när jag hade ätit nattmacka och varvat ner lite, så började jag öppna presenterna. Först och främst är min man helt fantastisk, han är universums grymmaste helt enkelt. Då har han köpt Zelda, och jag älskar Zelda, tycker liksom det är ett av världens bästa spel helt enkelt. Sedan kom jag till en rödtygpåse som innehöll världens dyraste kaffe, herre-jösses! Tappade för fan hakan i marken! Den ni! Det är ta med fan flytande guld.
Sedan var det en smyckes påse, jag öppnade den första för det låg nämligen två stycken olika presenter i påsen, den första var ett armband med graveringen POSSU i, jag satt säkerligen och garvade i 20 minuter, kippade efter luft, höll seriöst på att kissa på mig! I allt skratt fick jag slutligen upp den sista presenten, ett oxiderat döskalle kors i silver, som är så snyggt så det är löjligt! Asså jag måste faktiskt ta en bild av konstverket. Tror ni att det sprutade både tårar av lycka och av garv, jag har aldrig i mitt liv upplevt något sådant här! Jag har helt enkelt universums mest finaste man 💓💓💓💓💓💓💓💓
Grejen är den att jag har alltid avskytt födelsedagar, jag orkar inte gå in på varför o s v men sedan Erik kom in i mitt liv, så ser jag faktiskt fram emot den. Även om han enbart hade gjort kaffe och pannkakor så hade det räckt, men jag är fan i mig så tacksam, så lyckligt lottad att ha en sådan fantastisk man i mitt liv. Han förgyller ju min tillvaro till tusen, så varje dag med honom är som att fira sin födelsedag eller som man brukar säga, fira julafton. Stackaren låg ju och sov, men jag kunde liksom inte låta bli att väcka honom, så jag dundrade in och pussa sönder honom 😂 Fick mig garanterat dagens skratt.
Efter att suttit och beundrat mina presenter så insåg jag också att jag behövde sova, så sagt och gjort somnade jag och vaknade allt för tidigt p g a stötvågsbehandligen. Efter den smärtsamma saken så kom Dudi, och vi åkte iväg mot The Target för att pang panga. Det var fruktansvärt kul, var lite besviken på mig själv för jag sköt åt helvete men det var enbart för att jag fick ett sådant adrenalinpåslag så jag stod och skaka som ett asplöv. Vi hade dessutom världens skönaste instruktör, Mats! Jävlar vilket handslag! Fan vilken humor! Asså mannen var grym! Helt fantastiskt trevlig och professionell. Dock så imponerade Dudi på mig, han har det där i blodet, he is an natural!
Anyway, tiden bara gick i ett nafs, tyvärr allt för fort för det var sååååå kuuuul!!! Jag skall dock dit och skjuta nån mer gång, så det så.

Efter The Target så drog vi till La Casa och där vart det trerätters middag, sååååååå mysigt.
Maten är helt fenomenal där. Så det så.
Efteråt så rulla vi till A. Hade en riktigt riktigt riktigt fantastisk födelsedag och jag är såååå tacksam!
Herregud vad jag fick skratta! Kärlek bara ren skär kärlek! 💕💖💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar