tisdag 25 september 2018

Igår va jag ledig

Drog mig in till Zinken där hjärtat hade lagat middag, Boeuf Bourgogne.
Det var så så gott, så in i helvetes gott så ni anar inte, 2 portioner fick jag i mig!!! Jag kunde inte sluta äta! Jag var höggravid när vi väl tog oss till A. Det var helt makalöst va mätt jag var, kändes mina kläder tajta innan var det fan inget i jämförelse när vi kom in på A. Väl där så satt den underbar Viktoria som vi snackade med samt så kom Cassandra in och drog strax kort där efter. Hälsade lite på Marko och personalen men kände mig rätt mättad, så jag betalade och drog hem. Gissa två gånger till vad!? Naturligtvis Zelda, det har liksom tagit över mitt liv till den mån att både maken och sömnen blir lidande. Inte ok!
För vid tolv-rycket kom Puddin ut ur sovrummet, spritt språngande naken och röt till, vad i helvete! Klockan är 12 och du sitter fortfarande och spelar! Där någonstans skämdes jag ögonen ur mig, och jag hörde på min röst när jag pep, jag skal bara.
Eeeeh nä! Nu skall jag vara strikt, inget mer dygns-spelande, börjar ju likna ett heroinberoende. Asså inte ok!
T o m när man drömmer om Zelda, sitter och drar strategier i skallen hur jag skall göra i olika moment, nä någonstans får det fan vara nog! Jag blir dessutom uppslukad av tv-spel i den mån att jag tappar liksom konceptet på att äta, sova, dricka, min man osv. Jag sitter där framför tv-skärmen och bara kör! 12 h inga problem! Nä någonstans får det liksom vara nog! Tv-spels gräns, japp det får helt enkelt bli så. En annan sak vore om jag hade bott själv och varit arbetslös eller sjukad eller va fan som helst.

Så gårdagen var fantastisk rent matmässigt, munknullad deluxxxx! Mat är fantastiskt! 😍😍😍😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar