måndag 17 september 2018

Helgens bravader!

Oj! Helgen gick så snabbt! Men så kul vi har haft!
Jag har t o m ont i håret idag!
Fredagen började med att jag gick av, åkte raka vägen hem och ner i säng, men det var så svårt att somna! Fick väl 3h sömn som högst. Jag och Elfving träffades i Alvik och åkte ut till Kistamässan på Comic Con och sammanstrålande med Joel. Tre stycken nattisar på minimalt med sömn måste ha sett roligt ut då vi gick in i varandra konstant. Efter någon timma kom även mannen och Frida som joina oss. Vi var rätt hårdkokta så vi bänkade oss vi ett soffbås och bara var. Det var trevligt som fan, dock så skall jag se till att vara ledig dagen innan nästa gång. Efter mässan drog vi oss hem med Elfving i släpet, för jag skulle färga hennes hår. Vi höll på med färgningen långt in i natten, att vi orkade! Måste fortfarande ge oss en eloge! Det var starkt jobbat! Fan va vi är bra!
Håret vart sjuuuukt snyggt! Asså så jävla underbar färg, jag ska fan tjacka med fler från USA nästa gång! Mannen min var helt underbar då han skjutsade hem henne på natten, asså han är bara för fin, and mine!!! 😍
Vi sov tillsammans för första gången på länge, då han varit riktigt förkyld och ville inte smitta ner mig så sov han på våran extrasäng. Så att sova bredvid den du bara älskar är magiskt! 😍😍😍😍

Vi vakande på morgonen och började styra upp, jag började med städandet och Erik fick åka iväg och handla. Fan va man kan gömma saker när man är stressad och panikstädar!
Nån gång runt 16 så började vi varva ner, Elfving kom över och hon och Erik började med maten, jag kom på efterslänten. Behövde styra upp mig själv först. Vi stod och förberedde all mat helt enkelt. Runt halv sju damp det ner människor kan jag lova, så fina vänner som kom för att fira lilla mig! Asså va! Jag har världens bästa vänner, är så evigt tacksam och så sjukt sjukt rörd. Dessa underbara människor kom då för att fira att jag fyllt 40 år, jag fick så fina presenter så det är löjligt! Jag var fan i chock! Spa-upplevelse, vin/öl/sprit/champagne och massor massor av kaffe 💕💕💕💖💖💖💖 men framförallt så mycket kärlek! Blir helt varm i kroppen, så mycket kärlek, helt fantastisk att få fira det med alla nära och kära 💗💖Jag hade så roligt, och bara få dela det här med alla dessa underbara människor. Jag är och förblir evigt tacksam 😍
Efter lite kaffe och tårta och lite mer snack och dricka så vart det utgång på Ankaret, och så mycket skratt och ännu en gång kärlek förgyllde verkligen kvällen som natten!
Herregud va roligt jag hade! Visst man var rätt rund om foten när vi kom hem, men ack så värt det! 😍💓💓💓💓💓💓
Jag hade helt enkelt världens bästa födelsedagsfest ever!!
Igår var man inte kaxig, nope, hade sådan lust att stanna hemma, men på med järnkepsen och iväg till jobbet. Men nu är det snart över och jag får åka hem till min fantastiska man! Ha en fin start på veckan allihop. Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar