lördag 8 september 2018

Jag är helt slut

efter gårdagens fyllefest som alla dessa studenter hade och dessutom levde rövare så ambulans fick tillkallas, ja efter gårdagen är jag slut som artist. Dränerad av energi. Kom hem i morse och åt lite, gick och lade mig och däckade på studs. Sov gjorde jag också, vaknade av att maken ringer, men ville verkligen inte kliva upp, var så slut. Fan den som ger sig! Tog tag i dammsugaren och rev av, sedan vart det lite frukost och kaffe, men ack så omotiverande.
Två nätter kvar på denna vecka, måtte det gå fort utan några som helst krusiduller, orkar verkligen inte med några händelser idag.
Tror jag behöver semester helt enkelt.
Satt faktiskt och funderade om man vågar sig på en promenad typ i morgon, min fot är ju betydligt bättre, inte 100% men jag läääängtar liksom efter min träning. Jag mår så mycket bättre och har mycket mer energi när jag kommer till jobbet. Jag funderar på att testa lite lätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar