måndag 10 september 2018

FITTAN BLÖDER OCH HUMÖRET ÄR SOM TJERNOBYL!

Yes, tro fan att mensen började igår på jobbet. Så fantastiskt! Said no one ever!
Hade så ont i morse så jag visste inte hur jag skulle fixa övertiden, ja jag fick ett samtala mitt i natten från chefen som förklarade att vi inte hade folk. Som sagt, tog två alvedon 665 och inget hände, asså det gick 1½ h och jag mådde pyton. Kom hem efter mycket om och men, tog min TENS körde på av glatta helvetet, ingen förändring, gick och lade mig, men hade så ont, ingen ro i kroppen, tillslut tog jag två ipren på det, och någon gång under morgonen slocknade jag i ren skär utmattning. Fick sova någon timma innan maken ringde och väckte liv i mig, hade gärna stannat hemma, tyvärr inget alternativ. Tog mig upp, men ni vet när man bara inte orkar, orken är som bortblåst och man har sjuktont, ja då prioriterar man att få bort det onda.
Jag tog fram TENS och förtioelva piller samt kaffe och började bearbeta smärtan, ibland måste man prioritera, duscha kan jag göra när jag kommer hem så det så. Så länge jag tar mig iväg till arbetet.
Jag avskyr människor som ifrågasätter ens mensvärk, har du verkligen så ont! Måste du verkligen ta så starka tabletter? Blir det inte bättre med motion? Ta en värmekudde! Dessa människor till kvinnor har tydligen inte haft mens eller så kommer den i pulverform och dom skiter ut regnbågens alla färger och studsar lyckligt på sina jävla moln.
Jag har verkligen så ont! ditt jävla blockmongo till idiot! Jag kan knappt ta mig ur sängen, och ja jag behöver dessa jävla piller för att kunna fungera, och jag kan inte säga att jag fungerar 100% för det vore att ljuga men det underlättar att ta sig framåt. Jösses, och behöva springa på toa stup i kvarten för man blöder igenom precis allt, fast man har tamponger, bindor och what not. Är så trött på att bli ifrågasatt. Jag har levt med skiten sedan jag va 11 jag är rätt härdad och har rätt hög smärttröskel numera, men när väl smärtorna kommer med fullkareta så är jag glad om jag orkar ta mig upp ur sängen. Nej, jag tänker inte göra en utredning för endometrios för det har visat sig bli ännu värre, så ge mig mitt knark så lever jag vidare i någon så nära fungerande tillvaro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar